Irodaköltöztetés Budapest

Új helyszínen szolgálná ki ügyfeleit? A Bauer-Teher segít!

Két és fél évtizedes szakmai tapasztalatunknak hála gyorsan, költséghatékonyan és precízen költöztetjük át akár az egész irodáját bútorokkal, számítástechnikai eszközökkel és minden egyéb holmival együtt. Munkánkra garanciát vállalunk!

Hogyan zajlik az irodaköltöztetés?

Egy teljes irodát átköltöztetni némileg bonyolultabb, mintha csak személyes ingóságokról beszélünk. Általában több a bútor, így több szerelésre van szükség, valamint a különböző számítástechnikai eszközök is nagyobb körültekintést igényelnek. A cégünknél most ingyenes helyszíni felmérést biztosítunk, melyhez az egyösszegű ajánlatkészítés is hozzátartozik.

A célunk, hogy Ön elégedett legyen a munkánkkal, és ne költsön felesleges összegeket.

Irodája átköltöztetése közös feladat, amely kezdődik a tájékoztatással-felméréssel, végződik az új helyen a munkahelyek kialakításával. Engedje meg, hogy megkönnyítsük a dolgát!

Hogyan készülhetünk fel az irodaköltöztetésre?

A folyamat egy pár perces telefonhívással kezdődik. Ha felkeres minket, kérjük, készüljön fel néhány alapvető információval, hogy tervezhetőbb legyen a munkavégzés.

  • Vegye fel velünk a kapcsolatot! Leggyorsabban a telefonos megkeresésekre tudunk reagálni, de az e-mail postaládánkat is folyamatosan figyeljük.
  • Kérjük, foglalja össze, hogy hozzávetőlegesen mennyi bútorról, munkaeszközről, számítógépről, nyomtatóról, stb. van szó. Avasson be minket abba, hogy nagyjából hány négyzetméteres, hány munkaállomást tartalmaz a régi iroda, illetve más berendezési tárgyakat (szőnyeget, kanapét, foteleket, konyhabútort) kell-e majd szállítanunk.
  • Célszerű a dátumot nagyjából 1-2 héttel előre egyeztetni, hogy Önök fel tudjanak készülni a költözésre, valamint mi is a megfelelő brigádot és járművet tudjuk küldeni a munka elvégzéséhez a költséghatékonyság érdekében. Irodaköltöztetés Budapesten, a Siemens bútorszállítójával. Referencialevél amire büszkék vagyunk! A hónapok utolsó napjai, csakúgy, mint a hétvégék, általában népszerű időpontok az irodák költöztetésére. A Bauer-Teher sok más költöztető céggel ellentétben, nem kér hétvégi felárat!
  • A kalkulációhoz hozzátartozik, hogy honnan hová fogjuk szállítani az ingóságokat. Fontos információ még, hogy az épületekben van-e lift, az emeletek száma, valamint az is, hogy szükség van-e behajtási engedélyre.

Így lehet a leggyorsabb és a legolcsóbb az irodaköltöztetés

Ha minden információt megkaptunk, valamint a helyszíni felmérés megtörtént, megtervezzük a megfelelő rakodói létszámot és magát a folyamatot is. A költségeket így a minimumon tudjuk tartani, és a költöztetésre szánt időt sem növeljük feleslegesen.

A 100 négyzetméternél kisebb irodákat jellemzően 3-4 munkatársunk szokta átköltöztetni, míg az ennél nagyobbaknál már 6-8 kollégára is szükség lehet.

Rendelkezünk 3,5 és 7,5 tonnás teherautókkal, így biztosítjuk a hatékony munkavégzést. Számunkra kizárólag a megrendelő kívánsága és a szakszerűség a legfontosabb – ehhez igazítjuk a szállítás ütemezését.

Profi irodaköltöztetés Budapesten

Irodaköltöztetés menete

Irodaköltöztetés tervezése

Sok esetében a rosszul megszervezett költöztetés nagy többletköltséget és ami még ennél is rosszabb sok gondot és még több időt jelent. Éppen ezért próbáljunk meg megbízható költöztető céget választani.

Nézzünk körbe a piacon, olvassunk el több véleményt az adott cégről és hívjük fel őket és tájékozódjunk a szolgáltatásukról. Az első telefonbeszélget alkalmával sok minden kiderül. Ha szívesen válaszolnak minden kérdésünkre és részletes tájékoztatást adnak, akkor a legjobb helyen járunk.

Felkészülés a költözésre

Gondoljuk át, mi hogy lesz az új irodában

A legtöbb időt akkor veszítünk az irodai költözéskor, ha nem tudjuk mi hol lesz az új irodában. A költöztetést gyorsan meg tudja oldalni a költöztető cég, de abban nem fognak tudni segítteni, hogy az új helyen mi hol legyen. Nem is az ő feladatuk. 

Készítsünk tervet már előre. Beszéljünk a kollegákkal, hogy ki hol szeretne ülni és találjik már ki előre, hogy melyik bútor hol lesz. 

A dobozokat érdemes felcímkézni és abban a helyiségben elhelyezni, ahol ki fogjuk pakolni. Ha szükséges, akkor a fontosabb iratokat rakkuk külön és azokra külön figyelmeztessük a költöztetőket.

Irodaköltözés utolsó lépése

Ha átköltöztünk, akkor gyorsan frissítsük mindenhol a céges adatokat. Nem lenne szerencsés, ha az egyik új ügyfelünk a régi irodánkhoz menne. Ne felejtsük el a weboldalon, a Facebookon és az egyéb helyeken is átírni a címünket és ha van új telefonszámunk, akkor természetesen azt is.

A legjobb megoldás az, hogy körlevelet küldünk a régi ügyfeleinknek a változásról. Ez egyrészt hasznos információ lesz nekik, másrészt érezni fogják, hogy kiemelt figyelmet fordítunk rájuk.

Amiben még segíteni tudunk…

Új irodába költözik? Cégünk segít a költöztetésben.

Irodaköltöztetés árak

Alapdíjunk 8000 forint, mely egyszeri költséget jelent. Amit nem számolunk fel:
kilométerdíj;
emeleti felár;
hétvégi felár;
bútorszerelési díj.

Ez nagyjából 25%-os kedvezményt jelent, ami a gyakorlatban 7.000-10.000 forintos költségcsökkenéssel egyenértékű. A következő órát csak 30 perc elteltével számoljuk fel.

3.5 tonnás teherautóval Budapest és környékén:

  • 2 fős személyzet: 12.000 HUF/óra
  • 3 fős személyzet: 15.000 HUF/óra
  • 4 fős személyzet: 18.000 HUF/óra

7.5 tonnás teherautóval Budapest és környékén:

  • 3 fős személyzet: 24.000 HUF/óra
  • 4 fős személyzet: 27.000 HUF/óra
  • Árainkat + 27% Áfa terheli

Gyakran ismételt kérdések

Mikor érdemes megrendelni az irodaköltöztetést?

Bútorszerelésbe és csomagolásba is tudnak segíteni?

Referenciáink

  • Baltic Management and Solutions Kft. ( 2023. március 3. ) 140 négyzetméter iroda teljes átköltöztetése
  • Corteva Agriscience Hungary Zrt. ( 2023.január 19. ) 1100 négyzetméter iroda teljes átköltöztetése
  • IDC Magyarország ( 2023. január 9. ) 270 négyzetméter, költöztetés csomagolással.
  • Siemens Zrt. ( 20 éve szerződött partnerünk )
  • Infineon Magyarország Kft. ( 200 munkahely átköltöztetése )
  • Biopharma Kft. ( iroda és labor költöztetés )
  • Allen & Overy Kádár Ügyvédi iroda ( 600 négyzetméter irodaköltöztetés )
  • Károli Gáspár Református Egyetem ( irodáinak költöztetése )
  • Máthé Textil Zrt. ( az irodák és a raktárak teljes költöztetése )

Ügyfelünk vélménye

Megbízható, korrekt csapat

„Új irodába költöztem és szükségem volt egy megbízható csapatra, akik segíten a költözésben.

Sokat nézelődtem a neten és végül a Baur Tehert választottam. Szerencsére jól döntöttem.

Sok bútort kellett átszállítani, de midegyikre nagyon vigyáztak. A legkisebb sérülés se lett rajtuk. Gyors és profi munkát végeztek.

Legközelebb is Őket fogom hívni.”

N. Tamás

Ne feledje: a Bauer-Tehernél nincs rejtett költség!

A pontos egyeztetés érdekében hívjon minket, készséggel állunk rendelkezésére!

Profi irodaköltöztetés Budapest

Így dolgozunk mi

Új irodába költözne? Már pakolhat is! Mi cipekedünk, csomagolunk és még a bútorokat is összeszereljük. Ráadásul mindezt extra költségek nélkül.

Cégünk filozófiája, hogy igenis lehet valami egyszerre olcsó, gyors és profi. Mi 100%-ban rugalmasak vagyunk – tapasztalt csapatunknak hála, Önt csak egy telefonhívás választja el attól, hogy akár napokon belül már egy új helyen rendezze be otthonát.

Ingyenes felmérés

Olcsó és gyors

100% garancia